Szállítási információk

A WEBSHOPBAN FELTÜNTETETT ÁRAK BRUTTÓ ÁRAK, AZOK MÁR TARTALMAZZÁK AZ ÁFA-T!


Felhívjuk tisztelt Vásárlóink szíves figyelmét, hogy a termékek elérhetősége nem minden esetben azonnali, a rendszer nem jelzi a készlethiányt adott termék megrendelése esetén. Készlethiányról és a termék legkorábbi elérhetőségének időpontjáról e-mailen vagy telefonon tájékoztatjuk vásárlóinkat a megrendelést követően! Megértésüket köszönjük!


Szállítási információk:

Adott napon 15 óráig leadott rendelés és készleten lévő termék esetén a csomag a rendelést követő első vagy második munkanapon kiszállításra kerül. Készlethiány esetén a teljesítés 3-10 munkanap is lehet.

Szállítási költségek:

Ingyenes szállítás bruttó 63.500 Ft feletti vásárlás esetén csomagsúlytól függetlenül!

Tömeg (kg)        A bruttó díj a csomag tömegére vonatkozik csomagszámtól függetlenül.
2 kg-ig                 1 538 Ft
3 kg-ig                 1 561 Ft
5 kg-ig                 1 669 Ft
10 kg-ig               1 923 Ft
20 kg-ig               2 154 Ft
30 kg-ig               2 529 Ft
40 kg-ig               2 704 Ft
50 kg-ig               3 813 Ft
60 kg-ig               4 191 Ft
70 kg-ig               4 451 Ft
80 kg-ig               4 580 Ft
90 kg-ig               4 789 Ft
100 kg-ig             5 921 Ft
200 kg-ig           10 457 Ft
300 kg-ig           15 075 Ft

   
Általános Szerződési Feltételek 5. pont:

5.  A megrendelések feldolgozása és teljesítés

5.1. A felhasználó a megrendelés leadásáról - az általa megadott e-mail címre - automatikus visszaigazolást kap. A megrendelések feldolgozása munkanapokon (H-P) 9:00-tól 16:00-ig történik. Amennyiben a megrendelés leadására ezt követően, vagy munkaszüneti napokon kerülne sor, úgy annak feldolgozására az azt követő napon kerül sor. Az Üzemeltető a leadott megrendelésekről az előzőekben megadott időkeret figyelembe vételével legkésőbb 48 órán belül visszajelzést küld, a felek közötti szerződés ezen nyilatkozat közlése által jön létre.

5.2. Üzemeltető – ha a Szerződő felek egyéb határidőben nem állapodtak meg- a megrendelés visszaigazolástól számított legkésőbb 30 napon belül köteles a teljesítésre.

5.3.  Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről, valamint a teljesítés várható idejéről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni. Amennyiben a teljesítés lehetetlenült, úgy Üzemeltető köteles a megrendelés összegét visszatéríteni. Abban az esetben, ha a Felhasználó az akadályértesítést követő 2 napon belül írásban nem közli elállási szándékát, úgy ezt úgy kell tekinteni, hogy a teljesítést az akadályközlésben jelölt időpontban elfogadja. Amennyiben Üzemeltető a meghosszabbított időben sem teljesít, úgy Felhasználó jogosult a szerződéstől írásban elállni. Ezen elállás esetében a Felhasználó által fizetett összeget az elállási nyilatkozat kézhezvételekor haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül kell visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

5.4.  Amennyiben a már visszaigazolt megrendeléseket az Üzemeltető maga is külső személytől rendeli és ezen rendelés során válik számára ismertté, hogy az általa hirdetett termék rendelési feltételei  időközben oly módon változtak meg, hogy a visszaigazolt megrendelés teljesítése csak számára aránytalan többletköltséggel lenne teljesíthető úgy jogosult ennek írásbeli jelzésével a megrendelés részbeni, vagy egészben történő visszautasítására. Részben történő teljesítésre kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

5.5. A megrendelt termékek kiszállítása az Üzemeltetővel szerződött futárszolgálattal(tokkal) történik, a Felhasználó által megadott címre. A megrendelt áru értékbiztosítása a szállító cég feltételei szerint történik, az értékbiztosítás tekintetében a Szolgáltató a szállítóval azonos felelősséget vállal. A küldemény sértetlenségét érintő reklamációt Üzemeltető csak abban az esetben tud elfogadni, ha a kézbesítéskor a csomag átvételét annak sérülése miatt a Felhasználó megtagadta, és erről a kézbesítővel jegyzőkönyvet vetetett fel.

A futárszolgálat:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. ( 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2., Call center címzettek részére 07:00 - 20:00 óráig: +36 1 802 02 65, Telefon +36 29 886 660, Fax +36 29 886 671, E-mail info@gls-hungary.com,) A futárszolgálat tájékoztatása szerint:Kiszállítás hétköznapokon történik 8-17 óra között, adott napon 15 óráig leadott rendelés és készleten lévő termék esetén, a rendelést követő munkanapon kézbesítik a csomagot. Amelyik termék nincs készleten, 3-10 munkanap is lehet a teljesítés.

5.6. A szállítás díját a webáruház oldalán közzétett Díjszabás tartalmazza.
A szállítás pontos díja a megrendelt termék darabszámától, súlyától és a választott fizetési módtól függ, ennélfogva az minden egyes esetben a megrendelés visszaigazolását tartalmazó e-mail-ben kerül végleges rögzítésre.

5.7. A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a Felhasználónak felróható okból hiúsult meg – a Felhasználót terhelik.


A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futára két alkalommal kíséreli meg a csomag kiszállítását, harmadszori kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben az újbóli kiszállításra a fenti rendelkezés miatt nem kerül sor, az Üzemeltető a megrendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli.


5.8. Amennyiben a felhasználó személyes átvételi opciót választott, úgy az összekészített csomagot lehetőség van személyesen átvenni a Debrecen, Szoboszlói út 50. szám alatti telephelyen.